נעים להכיר: עיתונאיות צנרת.

לאחר שצברנו ניסיון של כעשור בכתיבה עיתונאית במדיומים שונים בעיתונות הכתובה ובאינטרנט, החלטנו לחלוק עם קהל קוראינו הנאמן כמה סודות מאחורי הקלעים של מסיבות העיתונאים וההשקות הנחשקות, וכמו כן לעדכן אתכם בכל הקשור לעולם האופנה.תחום ההתמחות שלנו הוא אופנה, סטייל ומה שביניהן. מדי שבוע נסקור בפניכן את מגוון האירועים אותם אנו סוקרות ומסקרות, נגלה כמה סודות כמוסים ונחשוף האם משתלם להיות עיתונאי בישראל, במיוחד בעידן בו המדיות פרוצות מכל עבר?מאחלות לך קריאה מהנה גאלה וטליה.

יום ראשון, 19 ביולי 2009

סלב על הסכין: פנינה רוזנבלום


פנינה התחברה לשם הפנינתי שלה ובחרה תלבושת לבנה משו לרגל שופינג במשביר לצרכן
פרט לעובדה שהמראה הנבחר הוא מיושנן בטירוף
קשירת השרוולון מדגישה את היריכיים ויוצרת מראה מאוד לא מחמיא
בגזרת האביזרים היינו לפחות בוחרים בחגורה ותיק בגוון החולצה כדי להעניק להופעה מראה חי ואופנתי יותר
האיפור מעמיס מדי והעגילים נבלעים בפלטין הזועק
ופרט לכל זה- הכל בסדר
צילום: יח"צ

תגובה 1:

Unknown אמר/ה...

אוהבת את סגנון הכתיבה- מסכימה עם כל מילה

טליה וגאלה בדרכים והפעם....מסע במנהרת הזמן.

אומרים שהצעד הבא אחרי שנמצאים בצמרת, הוא הנפילה למטה.
ביום שבת לפני כשבועיים היינו בהחלט מדושנות עונג לאחר שבוע מלא בהשקות מוצלחות. לכן החלטנו לחגוג בהרמת כוסית, יחד עם מסעדת "ברונו" שהשיקה את תפריט החורף החדש שלה ובאותה העת גם הצדיעה לקולנוע הישראלי.
אנחנו אוהבות לפרגן ליצירה ישראלית מקורית בין אם היא קולינרית ובין אם היא על המסך הגדול, אבל לפיאסקו הענק שציפה לנו בכניסה למסעדה, בהחלט לא ציפינו. התור למנות היה ארוך מנשוא, ומי שהתעקש (כמונו) ועמד בתור לשיפוד הגורמה נאלץ להדחק בחום וברעש בין דודו זר, מיכל זוארץ וההוא ששיחק את בעלה של גילת אנקורי ברמת אביב ג'. כשהגענו לסוף התור, לא היתה שום דרך חזרה, מכיוון שהיציאה נחסמה על ידי המון אדם שרצה לגעת בכוכבי העבר, ואולי גם באיזה עלה גפן או שניים. מאוכזבות ורעבות ברחנו מהמקום, תוך כדי שאנחנו ממלמלות לעצמנו שאחרי אירוע שכזה, אפשר לטפס רק למעלה.

טליה וגאלה בדרכים, והפעם....מפרגנות למעצבים צעירים

ההזמנה שנחתה אצלנו בתיבת הדואר לא השאירה מקום לספק, זה הולך להיות האירוע שמוצלח של החודש.
הסיבה למסיבה: תחרות כרזות בעיצובם של סטודנטים ממכללת שנקר, בשיתוף חברת הקוסמטיקה ג'ייד.
המטרה: לבחור את הכרזה הזוכה ולהעניק למעצב הצעיר מלגה מכובדת מתנת החברה.
האמצעי: להזמין את כל המי ומי לגלריה "הקומה הרביעית" בדרום תל אביב, להגיש קצת מאכלי גורמה ולחלק שי מפנק למוזמנים מתנת חברת ג'ייד.
הדבר הראשון שאנחנו נוהגות לעשות בכל אירוע מכובד, הוא למצוא קודם כל את הברמן שמגיש דיאט קולה, ולחפש את השירותים.
באירוע של ג'ייד הקולה נמזגה עוד לפני ביקשנו, ומתא השירותים החוויתי כמעט ולא רצינו לצאת. (ככה זה כשיש קרם ידיים, מגבונים לחים, מגבות ונוף שמשקיף על כל העיר).
בסופו של דבר, כולם יצאו מאושרים. שלושת הזוכים הראשונים חזרו הביתה עם מלגה כספית מכובדת להמשך הלימודים, אנחנו חזרנו הביתה עם ערכת איפור, קרמים, וחלום אחד גדול על תא שירותים בסוהו של ניו יורק.

טליה וגאלה בדרכים...והפעם פתיחת חנות מעצבים חדשה בכיכר המדינה

לכיכר המדינה בתל אביב קשה להגיע עם רכב פרטי, ואת זה חשנו על בשרנו כאשר נאלצנו להסתובב מסביב לכיכר הנוצצת במשך חצי שעה תמימה, עד שמקום חנייה חביב נמצא. השיטוט האינסופי במעגלים בסופו של דבר השתלם ולאחר שלגמנו קולה ועישנו סיגרייה, יצאנו (או יותר נכון, נכנסנו) לעבודה. בחנות החדשה plusit גרים בכייף תיקים נעליים ושאר אביזרים של מעצבי העל הגדולים ביותר: קוואלי, ג'יאנפרנקו פרה ואהובנו המטורף אך הגאון:ג'ון גליאנו.
בתפריט האירוע: ביקור בחנות בת שלושה מפלסים, הרחת תיקים ונעליים מעור אמיתי, נשנוש סנדויצ'ונים ומיני קרואסונים, הזלת ריר על הקטלוג המושקע וראיון עם בעלי החנות.
המטרה: להעלות אייטם מפרגן, כל אחת במדורה האישי.
התמורה: שי צנוע בדמות ארנק מעוצב מבית רוברטו קוואלי.
המסקנה: לפעמים שווה להסתובב במעגלים.

טליה וגאלה בדרכים...והפעם...הזדנגפנו

למרות שאנחנו נוהגות להסתובב בדיזנגוף סנטר בערך מגיל 12, הקניון המוזר הזה תמיד מצליח לתעתע בנו ולגרום לנו לאבד את דרכנו בין סבך החנויות והמבוכים.
הפעם לשם שינוי ההנחיה היתה מדוייקת: שער 3, המתחם החדש, חנות חדשה מבית המשביר לצרכן בשם "ווימן סיקרט".
בתפריט האירוע: השקה עתירת סלבס וכוכבי ריאליטי של חנות המוכרת לבני נשים, פיג'מות ותחתונים עם סמיילי. כוכבת האירוע הלא רשמית היתה הפרזנטורית של רשת המשביר לצרכן, הלוא היא הגב' סנדי בר. את סנדי לא ממש הצלחנו לראות, מכיוון שעדר הצלמים עט עליה מכל עבר. אנחנו נותרנו עם שקיות ריקות בידיים ועם שלל כוכבי ריאליטי שבלי איפור מתאים לא הצלחנו לזהות.
מה שכן הצלחנו לזהות היו שלוש עוגות שוקולד שכבות בשלושה צבעים, דובדבנים מסוכרים, והמון המון מתוק.
עוברי אורח שנקלעו למקום עטו על העוגות והקינוחים, והתעלמו מהחנות החדשה ומהסלבס שעיטרו את השטיח הכחול.
לאחר חצי שעה בה מדדנו את כל הקולקציה וניצלנו את 30 אחוזי הנחת העיתונאי שקיבלנו, יצאנו אל עבר השקיעה עם שי צנוע שכלל נרתיקון בד עם פרחים.
המסקנה: המתחם החדש בדיזינגוף סנטר נראה מבטיח, ונבטיח לחזור אליו אם מישהו ישים שם בפעם הבאה שילוט ראוי להכוונה .

טליה וגאלה בדרכים....והפעם השקת מוצר חדש של AHAVA בריף הדולפינים באילת

בוקר יום ראשון התחיל כמו כל שבוע שאף חג או יום שבתון אינו נראה באופק. עייפות ומרוטות מרביצה אינסופית של יום השבת, דידינו בכוחות אחרונים אל המחשב, כדי לדלות כמה אייטמים חמים לצורך עבודתנו העיתונאית.ואז זה הגיע , המייל שמודיע על נסיעה לצורך עבודה לאחותנו המדברית אילת.על הפרק: השקה של מוצר חדש של אהבה ועוד עם דולפינים (איזה כייף) , טיסה הלוך מנתב"ג , (טרמינל ז'ה טם!!!) וטיסה חזור באותו היום . נחתנו בלב המדבר באזור החוף הדרומי, כדי לשאוף קצת אוויר הרים אדומים וריח מוצרי קוסמטיקה פרחוניים. חברת AHAVA ידועה בהשקותיה השוות, ולאחר שבחודש מאי האחרון זכינו לצפות בזיו פניה היפות של שארלוט "מסקס והעיר הגדולה" הלוא היא קריסטן דייוייס המהממת, הפעם פנינו היו מועדות למקום נוצץ לא פחות. המקום בו נחתנו נקרא "סתלבט על המים", ובין טבילה לטבילה ובין סטייק לדיאט קולה, דגמנו את הסבון הנוזלי החדש שהשיקה החברה, הרחנו קצת ים אילתי, והצטלמנו כמו בטיול שנתי....בכל זאת, גם כשעובדים קשה, צריך לקחת הפסקות לפעמים.